Atesmomm mihni emerken alt kısma elınızı koyun gogsu yukarı kaldırın tam tutsun bebiş o zaman akmıyot bende onunla emzırıyorum bizdee de oluyodu
mery8 Ucuna birikiyor sütler ondan dökülüyor emzirmeyi bitirince kalan sütü gögsüne sürebilirsin yara olmaz hem