Merhaba sevgili anneler. Bebeğim emdikten sonra hatta emerken bile çok kusuyor. Bazen fışkırır tarzda bazende kesik şeklinde kusuyor. Kilo almayacak diye çok korkuyorum. Doktora götürdük reflü olabilir dedi başını dik tutun dedi. Ama hiçbir faydasını göremedim. Reflü yatağı da aldık ama inanın işe yaramadı. Sürekli kusuyor ve çok üzülüyorum aç kalıyor diye. Sizinde başınıza böyle bir şey geldi mi. Yardımcı olur musunuz.