Emiraras-smom en nefret ettiğim konu bu zamana madar hep dikmat ettim cocuklu birine gidip zahmet vermemek için hep onları kendime çagırdım hrm kafaları dağılır hem azda olsa dinlenir diye ama şuan 3 aylık bebeğim var aynı hassasiyet bana gösterilmedi. Doğdugu gunden beri inatla bebek görmesine gelicez diye kayınvalidemi arayanlar mı dersin yoksa kayınvalidemin illa gel gör bebegi diyip ısrarla milleti çagirmasi mi dersin ne ararsan oldu bende. Hic bir sey yapamiyorum kucak bagimlisk bir bebegim var 2 saniye kucagimdan indiremiyorum kiyamet kopuyor anca ev yemek işlerine yetismeye calisiyorum misafir gelincede onu dusunmeden evime getiren kayınvalideme atiyorum topu kendi yapsin getirsin bir seyler ugrasamam.