Kızlar merhaba. Oğlumun anlamlı kelimesi hala yok kafama çok takıyorum. Geri kalan her şeyi şu an çok normal . Zaten doktorlar ilerliyoruz hatta doktorum şu an kreşe hem yaş hemde konuşmadığı için uygun olmadığını söyledi. Bir kaç kelime çıktısıyla beraber kreşe başlayacağız dedi. Kuzenim var onunla konuşuyorum durumu 2 çocuğu var birisi 3 yaşlarında konuşmaya başlamış şimdi oğlu 2.5 yaşında 2 yaştan sonra kelimeler söylemeye başlamış anneyi falan yeni yeni söylüyormuş. Aslında kuzenimle ortak sıkıntımız aynı bizde çok ekran vardı 2 ay olacak kestik oda doğururdu hemen bakıcıya bırakıp işe başlardı yani çocuklar tv ile büyüdü . Kreşe falanda gitmediler. Yalnız aramızdaki tek fark o çok takmamış ama ben çok takıyorum. Dünde parkta anneyle tanıştım 2 oğlu var aralarında 1 yaş var yok büyük oğlum kelime söylemeye başlamıştı 13 ay civarı dedi büyük oğlum 2 taşında kelimesi yoktu dedi hemen kreşe vermiş 1 ay sonra açılmış. Belkide kreşle çok alakası yoktu neticede 2 yaşı geçmiş diye düşünüyorum . Ama kafam çok karışık. İsteklerini anlatıyor işaretle evet hayır diye kafasını sallıyor ellerini iki yana açıyor mesela yok demek için. Kreş çözüm mü? Aslında doktorumu dinlemek istiyorum ama bilmiyorum ….