Kızlar oğlum 2 buçuk yaşına yaklaşıyor ona bir oda yapmaya karar verdim. Yeniden hamileyim bu arada 2sinin odası olacak yenidoğanı da ileride orada yatıracağım. Ama nasıl bir oda yapacağım hiçbi fikrim yok. Montessori mi, İKEA’nın uzayıp kısalan yatağı var öyle bir şey mi, normal baza mı sizce hangisini tercih etmeliyim çok kafam karışık ya? Tecrübeli anneler yardım edin lütfenn.