Merhaba hanımlar 2ay önce Doğum yaptım Doğumdan iki hafta sonra sürekli kaşınmaya başladım doktora gittim değerler normal çıktı Bursa post açtım bazı annelerimizide Doğumdan sonra tutmuş kaşıntı ama lohusada bitmiş benim bitmeyince bu seferde cildiyeye gideyim dedim doktor uyuz olmuşsun dedi 😞 sizde dikkat edin kendinize ve bebişlerinize çünkü doktorun dediğine göre salgın varmış ülkede korkulacak bir yanı yok ama tedavisi çok zahmetli bide bebek varsa daha zor oluyor ve üzülüyor insan ne olur siz dikkat edin