Poncikkkk cansutekgul sütü azaltıyor sanki ya ben nezaman fazla içsem göğsüm yumuşacık olurdu birde sütten bebeğe geciyor fazlası iyi değil günde bir bardaktan birşey olmaz ama fazla içersen zararı olur