fatma_21 Kızlar doğum iznim yeni bitti, çocuğuma bakmak için işten ayrılacağım, ve yazacağım istifa dilekçesinde sebep bunu göstereceğim.bu durumda işsizliğe başvurma hakkım var mı , alabilir miyim işsizliği ?
Dhi fatma_21 Valla benim arkadaşım kend çıktığı halde işsizlik maaşı aldı. o günden beri herkese şansını denemesini söylüyorum:D
Lunaaaaa Dhi mobbing, evlendikten sonra 1 yıl içinde kendi çıktıysa evet alabilir ama onun dışında alması mümkün değil keyfi olarak çıktıyaa fatma_21 bence iş yerinizden rica edin sizi çıktı göstersin başka türlü alamazsınız
AselMira__ eğer kendi isteğiniz ile çıkarsanız maalesef işsizlik maaşı almamıyorsunuz Fakat iş veren ile görüşüp onların sizi işten çıkarmasını talep ederseniz anca o şekilde alabilirsiniz
fatma_21 AselMira__ görüştüm anlaşmalı çıkacağım ama bana bir dilekçe örneği attılar çocuğuma bakmak için çıkıyorum falan yazıyor aklımı kurcaladı o
twinsmomm2 fatma_21 işsizlik maaşı almanız için işverenin 25 kodu ile çıkış yapması gerekiyor bunun içinde sizin her hangi bir dilekçe vs yazmanız gerekmiyor
fatma_21 Lunaaaaa görüştüm zaten o şekilde çıkıyorum sadece gerekçe olarak çocuğuma bakıyorum bu sebeple ayrılıyorum yazacak şekilde bir dilekçe istediler. Pazartesi işsizliğe başvurabileceğimi söylediler
Lunaaaaa fatma_21 sanmıyorum bence iyi araştırın yoksa bi çok kadın bu şekilde çıkıp işsizlik maaşını alırdı zaten, ki bende araştırmıştım öyle olmuyor