eliaa çok teşekkür ederim amin inşallah çok kötü bı süreç rabbim kimseye yaşatmasın. Devam ederse götüreyim diye düşünüyorum çünkü bizde daha şok etkisindeyiz suanlik korkusunu hafifletmek istiyorum. Bir de emzirmeme izin vermediler hastanede ciddi anlemda meme bağımlısı bı bebekti şuanda da sütumde azalma var tahminimce emmiyor çok onun da etkisi olabilir mi bilmiyorum