ArdeninAnnesi3322 Kızlar merhaba, adetim 2 gün gecikti, test yaptım negatif çıktı , tam iki gün önce yani adet günümde bir iki damla kadar lekelenme oldu, onun dışında ne leke ne ağrı ikisi de yok, sizce gebelik testini erken mi yaptım? Ne kadar daha beklemeliyim?