fizikcianne Kızlar merhaba. Bebeğim 5 aylık Philips aventin 0-6 aylık biberonunu kullanıyoruz. Ama tek delikli olduğu için sanırım içmekten yoruluyor gibi geldi. Kendim ucundan delik açsam nasıl olur. Sizler böyle bir şey yaptınız mi? Neyle deldiniz ?
Zhrbl12 fizikcianne ay bizim de öyle 4 buçuk aylık 3 numara kullanıyoz biberon başlığını ama yok çok yavaş o yüzden yorulup çok az içiyor mamayı bende mi delsem. Siz deldiniz mi sonuç ne
fizikcianne 2kiz teşekkür ederim bende yapayım İnşallah işe yarar. İçmesinde fark ediliyor mu peki iştahlı içmeye başladı mi böyle yapınca
fizikcianne neanladinyurdagull bizim evdede bir numara büyük uç var fakat bayram için ailemin yanına gelmiştim evde kaldı. Deldim suan çok iyi içmeye başladı çok şükür
fizikcianne Zhrbl12 ay şimdi deldim iyi ki yapmışım resmen bebeğim 20 gün boşuna aç kalmış. Bende büyük biberon var ama 6 aydan sonra kullanayım diye onu vermedim. Küçük olanı deldim çok iyi oldu
bikupakahvee fizikcianne 10 aylık kızım 3 numara uç ile içiyor ucu damlatmıyor bendekinin delersem damlatır bi anlamı kalmaz İlk başta içerken zorlandı ama şimdi lıkır lıkır içiyor Delen de varmış ama uç almaktansa delebilirsiniz o zaman
Zhrbl12 bikupakahvee bende 3 numara kullanıyorum ama benim bebe tembel heralde 😅 şimdi biraz deliğini büyüttüm damlatma yapmadı yine aynı ama akış hızlandı bakalım deniycem
fizikcianne delirmeceler benim evimdede büyük numaralar mevcut fakat bayram tatiline geldiğim için evde kaldılar. İğne ile büyüttüm baya işe yaradı
elagozlubircoldelisi Aynı işlemi lansinoh biberon için de yapan var mı? Çok yorulıyor bebeğim bir de kalp hastası 60ml felan içiyor 1 saat sonra yine acıkıyor demek ki tam doymuyor bırakıyor nasıl genişleticem?