Nazlimiranasaf Serap1234 her bebeğin cildi ve ona iyi gelen sey farklı ama desitin i deneyebilirsiniz
BrcnBlgn Serap1234 Bebegin cok kucuk poposunda pisik alerji belirtai olabilir bebeginde sut yada coklu gida alerjisi olabilir bi muddet yediklerine dikkat et bebegi takip et
Ezgms1 Serap1234 bende bezi ıslak mendili sleepy natural kullanıyorum bezden yada ıslak mendilden içeriğinden dolayı pişik olduğunu sanmıyorum desitin kullanırsan dediğim gibi iyi gelecektir bebeğine canım
bidunyamutluluk Kızlar benim oğlumun da boynu pişik oldu. Sünnet olunca bir hafta yıkamak yasaktı o zaman oldu 20 gün oldu hala geçmedi sürekli temizleyip pişik kremi sürüyorum azaldı ama geçmiyor napabilirim?
Nurdem0433 bidunyamutluluk tüp Arko krem var onu kalın tabaka halinde sür ikinci Sürmene bile gerek kalmaz
Mlkemrecre Serap1234 arkadaşımın bebeği premüteydı çok köyü pişik olmuştu .. bi kaç krem kullandı ..geçmedi..doktoru hametan yazmıştı onu kullandı geçti..bnde kullanıyorum sadce pişik için değil yanık, olsun yara olsun herşeye gerçekten çok iyi geliyor..
Hiraada Serap1234 kızım dogdugundan belli bepanthol kullanıyorum deneyin isterseniz hiç pisik olmadı ve her alt almamda altını 10 dk havalandirdim kis olduğu için yazın 1 saat açık kalıyordu altı 😂
Serap1234 Hiraada açık bırakıyorum ama soğuk olduğu için fazla açık tutamiyorum bepantol kullandim hic iyi gelmedi
Hiraada Serap1234 anladım bide hametol yanlış bilmiyorsam pisik kremi bide onu deneyin bize hiç iyi gelmedi belki sizin bebeginize iyi gelebilir