Meroll
Merhaba 3,5 aylık oğlum sünnet oldu kısa sürdü ama anne yüreği biraz telaşlandım tabi.Bez değişimlerinde krem sürüyoruz hafif kanama oluyor?Normal mi ?Deneyimli anneler ne der?Ve siz günde kaç kez fitil verdiniz ?
habibe_omerasaf
Bizimde aynı 4. Ayına doğru ettirdik. Her bezini açısımızda doktorun verdiği kremi sürüp kapadık ve gece yatmadan önce fitili veriyorduk rahat uyumasını sağlıyordu
AslanEge
Merhabalar öncelikle geçmiş olsun. Genel anestezi mi lokal anestezi mi aldı acaba kuzucuk? Ve aç mı kalması gerekiyor? Ayın 20sinde sünnet için gideceğiz fakat bu konu hakkında bilgim yok. Doktorumuz değiltiği için kendilerine ulaşamadım.