O kadar sakin, kendi halinde bir bebeğim vardı ki bu zamana kadar atak vs hiç yaşamamıştık. 9 ay 27 günlük ve 1 haftadır ölüm gibi geçiyor. Sürekli ağlıyor uyku düzenimiz berbat sabah 5 de uyanıyor gündüzleri asla doğru düzgün uyumuyor ve bunlar yetmezmiş gibi bir de sünnet ettirmiştik cumartesi günü üstüne bir de diş geldi delirmemek için zor sabrediyorum geçecek desin biri