Merhabalar üç gündür 26 aylık oğluma tuvalet eğitimi vermekteyim ancak bir yol kat edemedik ne zaman artık söylemeye başlar siz bu süreçlerde neler yaptınız ilk başladığımız gün gibi değiliz ancak tuvaletimizi de söylüyor değiliz sizin süreç nasıl geçti ne zaman söylemeye başladınız öneri ve tavsiyeleriniz neler kaç saat ya da dakika aralıkları ile tuvalete götürmeliyim