Bebeğim şu an tam 3 haftalık ve malesef sütüm hiç bir şekilde gelmiyor. Bu yüzden hipp combiotic mama kullanıyoruz. İlk hafta 30 ml 1 ölçek şeklinde ilerledik hemşireler de öyle demişti zaten. 2.hafta 60 ml iki ölçeğe çıktık. Şu an tam 3 haftalık ve 90 ml 3 ölçekle anca doyuyoruz. Doktorumuz sorun olmadığını ve açıktığı sürece bebeğin istediği kadar mama verebileceğimi söyledi. Tabi bunun yanında gaz problemi de yaşıyoruz. Mama vermesem aç olduğu için ortalığı yıkıyor versem sanki çok içiyormuş gibi geliyor 😅 aynı durumda olan yada yaşamış olan varmı acaba?