2bebisannesi_ Barbieee montessori bizimkide hatta bizim yatak odaya çok büyük geldi böyle olacağını bilsem daha küçük bir yatak alırdım baya buyukler
2bebisannesi_ Barbieee ben mağazadan aldim çok güzel bende eşimde yatabiliyor yatak buyuk kaliteli şoktaki nasıldır bilemem
kimbumadam Barbieee Yok o misaldi Değecek bir şeye bendemiyor tani bide çatılı olmasın bence büyüyünce sevmeyebilir biraz uzun ömürlü olsun Bende mobilya çarşısından bakıcam
2bebisannesi_ Barbieee kendin yaptirirsin daha uygun olur ben daha yeni gezdim mobilyacilari 10 bin fln değişiyor
maygirl Barbieee bu sekilde degilde ustu catili modelden var boyutuda normal bazale buyuk bizdeki..halen yatrmadk onda besikte yatiyor..baya surede yatiramam gbi düser diye…kalitesinide agaclari neyden ona bakın..birde cm uzunluguna filan