Rwerdst duydum ben tulum mayo aldım 😅 bir de şapka alcam ensesi kapalı şapka ve deniz ayakkabısı da alcam
NoOne duydum yanmasın diye tulum mayo almıştım kesinlikle tavsiye ederim. Bi de deniz ayakkabısıyla şapkasını unutmayın, saatte bir güneş kremini yeniledim yanmadı bebişim
alparslan1_ Rwerdst tulumlarda denizden çıktığında çok üşüyorlar ıslak ıslak. Ama belki siz memnun kalırsınız bilemem 🌸
NoOne cagla_2112 incia 50 faktör kullanıyorum. Temiz içerikli olan diğer kremleri de yazayım; Beeo Siveno Trukid Badger Heaven on earth (50 faktör olmasına dikkat et)
cagla_2112 NoOne mustela veya nivea düşünüyordum bunları da bi araştırayım. Bir de 1 haftalık tatil için 50 ml yeter mi acaba
NoOne cagla_2112 ikisinin de içeriği bebekler için uygun değil canım yine de sen bilirsin 🤨 tulum mayo alacaksan yeter de artar bile
Nil2022 duydum 1 ve 2 yaşında bebek denizde ve plajda sadece mayo bez giyer. Ayrıca mayo giymez. Mayo bezsiz sakın kumda vs oynatmayın enfeksiyon ihtimali var. Üzerine de ayrı bir mayo giymesi zaten anlamsız kat kat. Üzerine güneş koruyucu kollu mayo üstü giydirebilirsiniz
Gizemlibirisi LCW nin online sitesinden alt üst mayo almıştım oğluma.sortlu uzun kollu çabuk kuruyan. Kuponla falan 120 ye geldi bayram alisverinde. Kızım da benzerini giyiyor çok memnun kalmıştık hiç yanmamisti.
kelebek_17 duydum e bebekteki şort ve kısa kolludan oluşan mayo takımını almıştım. uzun kollu almadığıma pişman oldum. güneş kremimiz 40 faktördü, açıkta kalan kolları hep yandı.
GezginPaNDa duydum sadece mayo bez ile girse bile olur ancak ben hep uv korumalı tüm mayo alırım ki güneşte yanmasın