Kayra_68_aksaray Zeyzey05_ ikizannesi278 Bende arkadaşa katılıyorum valla en iyisi eski düdüklü basindada üçgen bi demiri olan varya onlar en iyisi
Kayra_68_aksaray Zeyzey05_ Bundan valla marka bilmem benimde yok bundan evde var bitene oda canı isterse pişiriyor
Okuyanbiranne Zeyzey05_ emin olun parasını sonuna kadar hak ediyor Korkmaz’ın var hiç kullanmıyorum onu
Hotic Zeyzey05_ ben Fissler kullanıyorum çok memnunum ama fiyatı yüksek biraz. Daha uygun olarak tefal önerenler var.
Kayra_68_aksaray ikizannesi278 yaşın kaç 🤣🤣🤣ben cokmu eskiye gitmişim benim babaannem bundan kullanırdı ordan hatırlıyorum bundan sonraki çıkan dudukluler pisirmeyince bundan çok aradık 8 10 yıl önce 100 liraya falan satılıyordu
Zeyzey05_ ikizannesi278 annem o 3. Sıradakiini 25 yıldır kullanıyordu yeni bozuldu şimdi ona alıcaz 🤣
ikizannesi278 Kayra_68_aksaray 28 yaş benim sizin kaç shshshs bilmem anam öyle kullanırdı bende öyle aldım onu hiç görmedim 🤣