kereminannesiyim Kızlar aldığım D vitamininin spreyini nasıl kullanacağımı bilmiyorum Lütfen acil çözüm
mucizeminnosum kereminannesiyim 1 fıs şeklinde sıkılıyo 1 tam fıs yani ben ilk zamanlar yarım basıyomuşum çünkü sonradan tam bastım
canparem11 kereminannesiyim fısfısın ucu açık zaten direk bas gelir😂gelmiyorsa sorun olabilir damlalık olanı takıp 3 damla verebilirsin
kereminannesiyim canparem11 evet denedim açıkmış teşekkür ederim ben delik gormeeyince acmam lazim sandim 🤣😁😁