Kızım dogdunda saçı yoktu biraz çıktı döküldü şimdi yeni yeni koyulasip belirmeye başladı 8 aylık bu arada kayınvalidem şimdi ısrarla saçını kaziyalim gür ciksin diyorum ki gür çıkmıyor rengi koyulaşıyor eşimde bende istemiyoruz bu arada bir arada yaşıyoruz kayınvalidem gille her fırsatta aynı şeyi söylüyor eşimde tepkisini gosteriyor ama sizce kazitmalimiyim daha mı hızlı uzar bilemedim