Fulo ben ilk adımlarını atmaya başladığı zamanlar giydirdim ama çıkarmaya çalışırdı özellikle dışarı çıktığınızda deneyin evdeyken daha çok sinirleniyolar dışarda biraz daha kafaları dağıldığı için ağlamaz sonra alıştı şimdi bıgı bıgı diye dolaşıyo çok seviyo ayakkabılarını 18 aylık😂