7 aylık bebeğim sabah akadar uyumuyor sürekli ağlıyor. Tam uykuya dalıyor 15 20 sonra ağlayarak uyanıyor ayaklarını havaya dikip gaz çıkarmaya çalışıyor. Gaz çıkarmak için çok ama çok aşırı zorluyor. Her ağladığında kucağkma alıyorum zorla gaz çıkarıyor tekrar uykuya dalıyoe 15 20 dk sonra yine ağlamaya başlıyor. Gazını çıkaramadığı içinde sabah ladar böyleyiz uyuyamıyor 7 aylık bebekte gaz problemi olur mu? Ne yapmalıyım? Gaz damlası kullanmalımıyım?