bisenakillisinzaten Doğum yapali 3 ay oldu. Kırkım çıkar çıkmaz adet oldum. 3 4 gün önce sadece bı gün kanamam oldu sonra bida kanama gelmedi. Abdest almam gerekir mi bu durumda?
SeverusSnape bisenakillisinzaten gerekir bence. Ben her duşta gusül alırım. Sadece regl ve ilişki sonrası değil.