Merhaba sevgili anneler benim.oglumda 11ay 24 gunluk memede ve sallanarak uyuyordu fakat gece yarim saatte bir uyanip emip bazen devam ediyor bazen devam etmiyordu uykuya artik canima tak etti uykusuzluktan asabi ve halsizdim 2 gun once uyku egitimi vermeye karar verdim istikrarli olacagima dair kendime soz verdim esimle konustum o olumsuz baksada basladim dun oglen basladim uyku beliritleri basladiginda karnini doyurup pijama giydirip yatagina goturdum ve uyku vakti bebegim ben yanindayim bana guven uyuman gerek gbi cumleler kurup o besikye ben yerde oturdum surekli ayaga kalkip tam 1,5 saat agladi o agladikca kucagima alip ama sallamadan onu teselli ettim.ve israrla o agladi ben yatirdim emzik emmiyor bebegim onceden aldigim onluge bagli bir emzigi vardi onu gozune kestirdi eline verdim bikac oyalandi sonra agladi kustu ama hic emzirmededim ve sallamadim sadece kucakta optum ve konustum en sonunda pes etti kendi kendine daldi 3 saat uyudu o yorgunlukla aksamda ayni sekilde oldu yine 1,5 saat aglama ve sonunda o beze bagli emzikle oynaya oynaya uyudu gece yarim saatte bir uyanan oglum sabah 9a kadar sadece 2 kere uyandi ve uyandiginda kucagima alip sadece yanagini yanagima degdirdim ve yatirdim biraz mikirdanip tekrar kendi uyudu 2. Gunnyani bugun oglen ayni seyleri yaptim yemek emzirme pijama ve yatak 20 dakikada uyudu aksam ise yemek dus emzirme pijama 15 dakikada hic ayaklanmadan uyudu indallah boyle devam eder ben suanda 2. Gun olamsina ragmen asiri mutluyum kesinlikle onu odaya tek basina terketmiyorum o dalana kadar hep yaninda oturuyorum