DamlAyaz Merhabalar herkese🕺🏻 Hanımlar siz bu dönemde neler yiyorsunuz? inanılmaz bir iştah kaybım var , birtek çorba canım istiyor hem anne, hem bebek için bildiğiniz besleyici çorba tariflerini paylaşırmısınız? 👶🏻💙
Ayvaaaaa DamlAyaz bende 30 günlük anneyim ve aynı iştahsızlık bende de var. Bir tek kahvaltı yapabiliyorum. Tarhana çorbası çok besleyici, yoğurt çorbası nanesiz içebilirsiniz. Başka aklıma gelmiyor.
[silindi] DamlAyaz ben kabak,havuc,patates,süt ve bir cay kasıgı kadar taze zencefilden sebze corbası yapıp bol dereotu kıyıp ictim hem sütü artırıyor hem de kabızlıga cok iyi geliyor.
Hmyrdnz Bulgur icin gaz da yapıyor diyorlar ama ben full Bulgurlu seyler yiyorum sütümde Allah’ın izniyle yetiyor gibi