Kızlar oğlum 10 ayını doldurdu 11 i yasıyprux suan atak döneminde aslında biliyorum ama ekstra olarak baska bu ay. Gece abartmıyorum en az 20 kez kalkıyor omzumu ısırıyor devamlı diş mi acaba diyorum ama 6 dişimiz çıktı zaten 2 tane de geliyor kafam karman çorman gündüz zaten uyku yok acaba hepimiz aynı şeyleri mi yaşıyoruz:) bazen gece sürekli kalkınca ofluyorum sonra deli gibi vicdan yapıyorum sonucta onlar bebek elbet ağlayacaklar:( tahammülümü arttır Allahım benim ve tüm annelerin amin.