Kızlar dün 4. Ay aşıları oldu 6 kilo 350 gram çıktı o da kıyafetleriyle beraber. 2. Ay aşıları zamanı 5.5 kilo çıkmıştı yani kıyafetleri hesaba katmazsak ayda 300 gram falan almış. Hemşire iyi dedi ama çok az değil mi ya. Emziriyorum sadece anne sütü alıyor moralim bozuldu