Eda95 Nevsevmom sanırım bizdede diş geliyor onunda ateşi olabilir Tam bilemiyorum birazcık beyazlıklar yukarı çıkmış fitil verdim saat 3 gibi malesef 3 dk sonra kaka yaptı çıktı
Eda95 PrensesRavza çok geçmiş olsun doktorts bisey yapamıyor herkes bu salginla muzdarip inşallah geçer doktora gitmeye gerek kalmaz
Eda95 bebitos evet kullanıyorum klamks ve parol ateş düşürücü veriyordum faydası olmuştu ama daha iyileşmeden tekrarladı şuan influvir vereceğim sabah
Esrakarakus bebitos evet kullandik klamok antiniyotikle calpol verdi bizim 3gunden sonra atesimiz dustu ama dusmezse hastaneye getirin dediler gorumcemi ogluda oyle 5.gun hala duzelemedi atesi var
Aysegulgoktug Dediginiz hastaligin aynisi bizde de vardi influver kullandik ilik dus aldirdik ondan sonra rahatladi bebegim atesi dustu illet birsey Allah kolaylik versin
Eda95 PrensesRavza bencede götürün ateş çok yüksek inşallah bisey çıkmaz en kısa zamanda iyileşir çok g3cmis olsun hastahane dönüşü yazarsanız çok sevinirim geçmiş olsun
PrensesRavza Eda95 çok şükür bişey çıkmadı ateşi yarım saatte bi ölçüp baktılar ilaç verdiler geçti şükür 🤲yeni geldik eve doktor salgın var dedi Rabbim bütün çocukları korusun inşallah içinde de bizimkileri 🤲🤲🤲
PrensesRavza Oykulum düştü canım yine kontrol altında tutuyoruz salgın var dedi doktor Allah korusun inşallah kuzucukları 🤲🤲