Merhaba öncelikle bebeğinizi sağlıkla büyütün☺️Mamaya elbetteki karşı bir anne değilim sadece mama alan bebekler var sütü yetmeyen annelerimiz var ancak sizin her biberon vermenizde bebeğiniz karmaşa yaşayıp anne sütünden uzaklaşır, emme de güçlük yaşayan bebek daha da sıkıntı yaşar. Sütünüz maşallah var, sık sık emzirip psikolojik olarak kafanızı rahatlatın kilo alımı da olduğu müddetçe mamaya ihtiyaç olan bir durum yok diye düşünüyorum. Ve şunu da eklemek istiyorum lohusalık sürecinde bakıma destek için gelen anne/kayınvalideler sütün mü yetmiyor, bu çocuk aranıyor şeklinde bize bir miktar zarar vermiş oluyorlar, mama verme sürecine etkileri büyük😊