nrdnot Merhabalar 3 buçuk aylık bebeğim var 2 aydan beri üzerine örttüğüm müslin bezdeki desenlere bakıp sesler çıkarıp çırpınıyo heyecanlanıyo normal birşey mi başına gelen var mı araştırdım hiç bişey bulamadım. İyi bişey mi kötü bişey mi bilemedim
D_deniz nrdnot iyi birsey. Siyah beyaz kırmızı desenlere tepki verirken…. şimdi diğer renklere de tepki veriyor. Bebeğimin ilk zeka kartlarından al istersen fiyatı uygun