56 günlük bebeğim, çok sancılı gazlı ve huzursuz sürekli ağlıyor uykuları çok yarım. Dün ultrasonda doktor gaz var çok fazla dedi bir de böbrekte büyüme var ama ciddi değil şuan dedi. Süt ürünlerini bir ay kadar bırak dedi deneme amaçlı. Ama bildiğim alerji belirtileri yok kakada kan da göremedim veya ben farketmedim bilmiyorum çok mu az oluyor kan ? Poposunda da pişik diyemem ama biraz kızarıklık var sadece ? Alerji test yaparak mi netleşiyor acaba ? Doktor sadece süt ürünleri dedi ama yumurtayı da bıraksam mi acaba diye düşündüm