eyylem Merhabalar, 3 aylık bir kızım var ve tuzlada oturuyorum. Bir kaç doktora gittim ama memnun kalmadım. Yakın çevrede özel hastane doktor önerisine ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler ☺️
Dogacelik OptimusPrime doktor arayışındayken yorumunuzu görüp bugün Elif hanıma gittim. Çok ilgiliydi Allah razı olsun sizden❤️
OptimusPrime Dedektifgadget Çok memnundum. Medical parktan doktorumuzdu. Şahane biri. Denemenizi isterim. ☺️
OptimusPrime Dogacelik Rica ederim medical park da bizde ona gidiyorduk hep sknrra devlet hastanesine gecti, cocuklarin ozel saglik sigortalari var. Olmasa ona devam ederdim bende ☺️