Oğlum 9 aylık son bir aydır bizimle beraber uyumak istiyor. Yatağımızın yanında büyük kendi yatağı var oraya yatırdığımda sürekli uyanıp ağlıyo ama yanımıza aldığımızda deliksiz uyuyo. Ben bir iki aya odayı ayırmayı düşünüyorum odasına alışsın diye hep derdim bir yaşında odasını ayırıcam diye acaba büyük mü konuştum sizde durumlar nasıl