Merhaba anneler,
Kızım maalesef 2,5 aylıkken su çiçeği çıkardı. Doktor 6 aydan önce pek sevmeyiz ama şu an için bir sorun yok görünüyor dedi. Çok şükür hastalığı sorunsuz atlattık, kabuklar düştükten sonra çukurluk ve izi olmaması için işe yarayan bildiğiniz bir yöntem var mı?
Kabukları asla dokunmuyoruz kendi düşmesini bekliyoruz fakat bezinin bağlandığı yere denk gelen bir tane büyük hava almadığı için erken kabuğunu attı ve epey çukurluk görünüyor🥺