AnnaKarenina_ bence ilk önce ebeveyn bu sürece hazır olmalı. Çünkü sabır istiyor. Olmuyor diyip vazgeçtiğiniz noktada süreç daha da zorlaşıyor.
Ebeveyn hazırsa, sonrasında çocuğun hazır olması önemli. Çişini/kakasını söyleyebiliyor, bezden rahatsız oluyor ve çıkartmak istiyorsa denenebilir. Klozetten genelde korkuyorlar ilk başlarda. Lazımlıkla başlayabilirsiniz.