Sayın annelerim herkese merhaba öncelikle çok değerlisiniz, çok kıymetlisiniz ve çooookkkk güzelsiniz bunu söylemeden edemeyeceğim 😍
Demir ve D vitamini olarak hangi marka kullanıyorsunuz?
D vitamini Pedia D , Demirde Microfer kullanıyorum 10,5 aylık kızım için sağlık ocağından Devit3 yazmış bu sefer eşimde eczaneden direk almış sizce fark varmı siz neler kullanıyorsunuz? Teşekkürler ❤️