Kızlar merhaba.kızım şuan 46 günlük oldu.ama nefes alırken (arada oluyor ama)bogulur gibi nefes alıyor ses çıkararak ben bunu doktoruna sorduğumda ilk başlarda normal dedi çoğu bebek doğduğunda nefes borusu daha çok yumuşak olur dedi.ama çok üzülüyorum boguluyor gibi nefes alıyor başına böyle bişey gelen varmı gerçekten normal mi bu?