Kızım 2ay 22 günlük aşımızı bugün veya yarın yaptıracağız. Doktorumuz bize 3lü olan markayı önerdi. Rica etsem başlıktaki konuyla alakalı yaptıranlar varsa yazabilir miii? Hem yaptırmamış arkadaşlara da görüş olur. Açıkçası biraz da korkuyorum yan etkileri biraz uzun sürebiliyormus ama bakalım..