Cileklipastam aiyy en sevdiğim 🥰 yeniden çeyiz düzüyor heyecanı yaşamıştım 😄 aldığım çoğu şeyi kullanmadım, sadece kullandıklarımi yazayım😊
Mama sandalyesi
Cam rende
Termos
Önlük
Tabak
Kaşık (yumuşak)
Gıda olarak da makarna lütfen ve vitma…
Onluklerden bir tanesi silikon oioinin klasik modeli bir kez bile takmadı 🥲 diğeri bildik önlük, uzun mavi, silinebilir bir şey. Onu takiyor, diğer üç tanesi de etkinlik önlüğü. Blw de en çok onlar işime yaradı👌🏻
Tabak olarak üç bolmeli klasik tabakalardan aldım, kase aldım kapaklı ama çok kullanmadık. Puzzle olanlarda çok güzel 👌🏻
kaşık oioi almıştım hiç beğenmedim. Wee babynin silikon kaşıkları daha güzel 👌🏻
Asla kullanmadıklarım, bardak, pipetler, meşrubat şişesi ve yemek mati. Bunların hepsinden üçer renk aldım ama bardaktan su içemiyor oğlum şu an. Belki ilerleyen zamanda işimize yarar 😊mat olanı, dışarda yemek yerken kullanırız hayali ile aldım, siftah yapmadık daha 🙈 pipetler de hem meşrubat şişesinden çıktı, hem ben aldım bir iki renk onları da kullanmıyoruz şu an. Bunlar hep aynı marka. Genel olarak memnunum, inşallah kullanmadiklarimizi da kullanırız 🥰
Kavanozlar aldım, renkli şekilli😇 ama normal kavanoz da iş görür 👌🏻 aklıma gelmedi başka bir sey.. mama sandalyesine oyuncak falan almıştık, onlar da kırıldı gitti 🤷🏻♀️