Gunduz47 burma da aldım Ajda da 😄 burmalar biraz zoraki oldu ama neyse ajdalar istediğim gibi. Ajda işçilik olarak daha az. Burma da güzel ama bazen canımı acıtıyor bilemedim. Hepsini karışık da takıyorum. Şu an kasada oldukları için çekip atamıyorum 🤷🏻♀️
Bu arada günlük takıyorum normalde ama şimdi tatile gideceğiz ne olur ne olmaz diye koyduk kasaya. Dünyanın her türlü hali var😊 ajdalar hem yamuldu hem çizildi, burmalar yamuldu sadece ama kolda kötü durmuyor