Gzdeeee 15 aylık kızıma suluk aldım ama bu sulugun özelliğimi bu su okadar zor geliyor ki ben bile çok zorlandım çekerken . Yoksa benım suluktamı var sıkıntı lütfen beni bi aydınlatırmısınız
gamze3444 Gzdeeee pipetin suluk içinde kalan kısmında bir şeyi çıkartmanız gerekiyordu sanki öyle hatırlıyorum. Normalde zor gelmiyor 9. Aydan beri içiyor benim oğlum
defnevedoruk Gzdeeee hayır öyle olması normal, ben kızıma 9 aylıkken verdim eline ala ala öğrendi suan 13 aylık 4 aydır rahatça içiyo ve su tüketimi çoğaldı
Mysmrtfrt Gzdeeee benim oğlum 6aydan beri kullanıyor pipetin ucuna takılan ağırlık kısmındaki şeffaf korumalığı çıkardınız mı acaba? Ama bu suluğun akışı zaten yavaş ben de zor çekiyorum ama oğlum lıkır lıkır içiyor ben de anlamadım😀
Gzdeeee Mysmrtfrt çıkardım onu evet özelliği ozaman yavas akması bukadar zor gelmesine çok şaşırdım yanıtınız için teşekkürler 🌸
Mysmrtfrt Gzdeeee rica ederim evet özelliği o küçük bebekler için üretildiği için bir anda gelip boğazına kaçmasını falan önlemek için o şekilde üretiyorlarmış🥰