Benim kızımda da vardı doktorumuz kremle masaj yap demişti ve açıkcası başka bişey yaparım diye masajda yapmadım çünkü hemşire olan bi akrabamız var daha kötü bişey yaparsın elleme dedi ve çok şükür kendi kendine geçti ama çok fazla bi yapışıklık değildi ama en son kontrole gittiğimizde doktorumuz geçse bile tekrarlayabiliyo o yüzden ara ara kontrol et demişti