Sumbul1 47 günlük bebeğim var fakat çok canım acıyor resmen emzirmek istemiyorum😞göğüs ucum kıpkırmızı yanıyor ve ağrıyor ne yapmam lazım çözüm bulan var mı ?
Eeelif Canım göğsünü kendı sütünü sür biz 2 aylık olduk emmeyı ögrendı kavramayı benım göysum yara olmuştu sıvı zeytinyağı sürüyordum nemli tutuyordu bu kadar guzel bır duygu ilk başlarda acı vermesi cok üzücü ama gecer inşaAllah nemli tutmaya çalış tişörtü ne atletıne değmesin ucu
Sumbul1 Eeelif İlk zamanlar emmiyordu çok uğraştım şükür şimdi emiyor o da bana acı veriyor denicem canım teşekkür ederim😘
HzlCgn Canım benim denemediğim krem kalmadı ama çareyi ayva çekirdeğinde buldum:) Ayvanın çekirdeklerini çıkarıp yarım çay bardağı suyun içinde beklettim hafif jelimsi bir yapıda oluyor. 2 gün içerisinde faydasını gördüm umarım seninde işine yarar:)
Eeelif Sumbul1 soganı rendeleyıp suyunu sıkın suyunu 1gğnde süre bildiginiz kadar sürün azcık yakıyor bırde bunu deneye bılırsınız
Eeelif Sumbul1 biz 2 aylık olduk baştan beri emiyor tek anne sütü yeni düzeldi canım benım soganı denedım en son ben