melosst Merhabalar 3,5 aylık bebeğim hem anne sütü hem mama içiyor var idrarında koku var , bazı forumlarda okudum normal olduğunu söyleyende var enfeksiyon olabileceğini de sizlerde nasıl
semosderler melosst bir kaç gün önce kızıma (6,5 aylık ) kan tahlili verdik idrar tahlili için gerek olup olmadığını sorduğumda doktorumuz koku varsa ver yoksa gerek yok demişti , yani dikkate alınması gereken bir durum olabilir