Maka_Paka Neler kullanıyorsunuz isilik oldu oğlum dün, geçsin istiyorum ya ve bir daha olmaması için neler yapabilirim
bircemoms Maka_Paka isilik aşırı sıcaktan oluyor pamuklu ince giydirmeye özen gösterin isilik geçene kadar her gün yıkayın bebeğin bulunduğu ortamı serinletin hemen geçiyor
medinekaplan Maka_Paka cnm tuzlu su iyi oluyor en azından söndürüyor isiligi biz de sıcak bölgede yaşıyorduk Hatay da denize gidince bir tık iyi oluyordu
ilayprensesim Maka_Paka ince pamuklu kumaşlar tercih edin, her gün duş aldırın, organik gül suyu ile her duş sonrası vücudunu silin
Maka_Paka @bircemoms @canparem11 @medinekaplan @pozitifanne06 @ilayprensesim @Melike_ikra Bulunduğumuz ile yaz çoktan geldi. Yaklaşık iki haftadır böyle giyiniyoruz. Dün bir saat kadar dışarı çıktık.hemen isilik olmuş 🤦 teşekkür ederim 🌸
canparem11 Maka_Paka hassasdır yada eli ağzından çıkmıyordur benimki gibi oda yapıyor isilik❤️ maşallahhh🙏🏻
selimalpinannesi İki güne geçirdi doktorumuz önerdi benim oğlumunda isilikti hep yüzü ensesi ileri derecede ılık suyla yıkayın silin güzel kurulayın deselerde hiçbiri işe yaramadı bu hemen fayda etti
SeverusSnape Maka_Paka kızım da çok isilik olurdu bebekken. Yazın günde 2 kez yıkıyordum çoğu zaman. Pamuklu kıyafetler, banyo ve mustela stelatopia nemlendirici çok iyi geliyordu.
bircemoms Maka_Paka bide net isilik olduğuna emin misiniz biz isilik sandık Ali acı çıkmıştı Küçük nokta. Siğil şeklinde
bircemoms Maka_Paka bu arada alerji yazmak istemiştim sesli klavye düzeltmiş 😂 geçmiş olsın umarım bir an evvel iyileşir ❤️🙏🏻