Kızlar oğlum 14. Aya girdi sürekli vuruyor ağlıyor kendini yerden yere atıyor normal gelişiminde bir sıkıntı yok çok şükür ama 14. Aya girdiğimiz den beri sürekli huysuz huzursuz kucakta olmak istiyor ama özellikle tek sıkıldığım konu babasına bana sürekli eline aldığı şeylerle vuruyor. Vurma oğlum vurmak kötü olmaz vurulmaz falan diye uyarıyorum nazikçe ama bazen sabrım taşıyor vurduğu zaman da acıtıyor sıpa 🙂 bu bi atak dönemi mi acaba nasıl baş edebilirim yardımcı olun lütfen