prenses3565_ Uyku duzeni 4.aydan sonra oluşur ilk 3 ay zaten alışma süreci gibi dusunebilirsin. Bebeğin Dünya,ışığa,sese,sana alışma süreci.
Şuan gece gündüz kavramını bilmiyor ve uykusu o yüzden dengesiz 😁 zamanla öğrenecek ilk baş bira zor sonra kolaylaşacak herşey