morsevenanne9 Ayini geçmiş bebeğim var 6. Ay aşisından sonramı oldu yoksa dismi cikarticak bilmiyorum ama kakasını cıvık yapmaya başladı bu son günlerde diştenmi yapıyor olabilir asidan dolayimi siz yasadinizmi hiç böyle bir durum. Birde gece çok güzel uyurdu şimdi iki saatte bir 3 saatte bir uyanıyor
melegininannesi38 morsevenanne9 uykular bizimde 6 qyda öyle oldu canım.normalde deliksiz uyurdu diğerini de bilmiyorm
sultan1210 morsevenanne9 ay bizde gece uyurduk ama şimdilerde sık sık uyanıyor emmek istiyor. Acaba doymuyor mu sütümden diye düşünmeye başladım 😵💫
morsevenanne9 melegininannesi38 iyice beter oldu geceleri uyaniyo 3.4 bazen 5 defa felan açta değil emzirmeyi deniyorum göğsümde uyukluyo yatirinca kıpırdanmaya basliyo
morsevenanne9 sultan1210 bende öyle düşünüyordum ama benim kızım emmiyo memeyi geveliyo aç olsa ohoo birde memede uyukluyo
melegininannesi38 morsevenanne9 He ya benimkisi de aynı yine seninki emiyormus benimkisi sadece uykuda emiyo