aylizinannesiiii Kizlar hepsi bir arada geldi dün doktora götürdüm kızımı bagirsaklari usutmus karnım ağrıyor dedi sürekli doktor flagyl antibiyotik verdi bugünde boğazları kızarmış ateşi hala 37.9 devam ediyor napacagim tekrar mi götüreyim bir yol gösterin ya
Dogacelik aylizinannesiiii ateş birkaç gün sürer zaten panik yapmayın bence. Riskli bir ateşi de yok. Gayet normal bunlar.
Cisemcagan17 aylizinannesiiii bnmde 10 aylık bebisim öyle surekli ağlıyor oksuruyor 3 gün atesliydi acile gittik antibiyotik verdi ama emin olamadım 10 aylık bebege antibiyotik o yüzden vermedim bugün sağlık ocağına goturcem
aylizinannesiiii Dogacelik flagyl kullanıyoruz bağırsak için boğazdaki de başladı ama boşa mı kullaniyorum bilemedim boğazı da başladı acımaya hepsi üst üste geliyor baya panikledim
Dogacelik aylizinannesiiii yani karnım ağrıyor denince direk antibiyotik verilmesi zaten bence hiç doğru değil. Beslenme ve dinlenmeyle çoğu hastalık 1 haftaya geçiyor. Ben 1 haftaya geçmezse son çare antibiyotik veririm yerinizde olsam. Boğazı kızardıysa zaten verilecek şey ıhlamur bal vs. Çocuk bunlar hep hasta olacaklar endişelenmeyin🌸
aylizinannesiiii Angel00 ishal olacak gibi oldu sürekli tuvalete gitti ama pilav kefir filan verince olmadı sadece karnım ağrıyor dedi doktorda çok karın hareketleri fazla her an olabilir dedi boğazları başladı bugünde napacagimi şaşırdım
aylizinannesiiii Cisemcagan17 antibiyotiksiz asla geçmiyor ya artık bir ara asla vermeyeceğim dedim antibiyotik yerine sarımsak kuru filan yaptım yok bana mısın demedi yine döndüm antibiyotiğe boğazı karnı derken üç gündür mahvolduk
Cisemcagan17 aylizinannesiiii evet maalesef bugün tekrar goturdum tek doktorla kalmK istemedim antibiyotik dedi öyle geccekse öyle yapcaz artık dedim bugün başladım bebeklerinin keşke hasta olmasa
aylizinannesiiii Dogacelik sabaha kadar acildeydik cocuk doktoru geldi ve ultrason istedi bağırsak enfeksiyonu olduğu çıktı antibiyotik yedi gün zorunlu dedi 🥹